„Toto ocenenie pre naše lyžiarske stredisko a značku PARK SNOW Donovaly si veľmi vážime. Nakoľko sa do súťaže o toto ocenenie nie je možné nijako prihlásiť alebo inak ovplyvniť výsledky a rozhodnutie expertnej skupiny, svedčí to o silnej pozícii značky PARK SNOW na slovenskom trhu a obľúbenosti nášho lyžiarskeho strediska nie len slovenskými lyžiarmi, ale stali sme sa strediskom stredoeurópskeho významu. Berieme toto ocenenie ako záväzok neustáleho zvyšovania kvality služieb v našom stredisku aj do budúcnosti,“ hovorí Miroslav Dobrota, marketingový manažér PARK SNOW Donovaly.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Tlačová správa PARK SNOW Donovaly