typ LD | osobná visutá jednolanová dráha obežného systému s pevným uchytením dvojmiestnych sedačiek |
---|---|
výrobca | GIRAK, Korneuburg |
rok výroby | 1969 |
uvedenie do prevádzky | 1994 |
pôvodné umiestnenie | Semmering, Stuhleckbahn 2, Rakúsko (do 1992) |
ťažná vetva | pravá |
umiestnenie pohonu | dolná stanica |
systém napínania | závažím v dolnej stanici |
prepravná kapacita - zima | 984 os/h |
dolná stanica | 460 m n.m. (Krompachy) |
horná stanica | 912 m n.m. (Plejsy) |
šikmá dĺžka | 1862,7 m |
vodorovná dĺžka | 1808,2 m |
prevýšenie | 452 m |
priemerný sklon trate | 21,6 % |
max. dopr. rýchlosť - zima | 2,5 m/s |
čas jazdy | 12,5 min. |
časový interval vozňov - zima | 7,3 s |
vzdialenosť vozňov | 18,29 m |
počet vozňov | 205 |
nosnosť osobného vozňa (sedačky) | 185 kg (2 osoby) |
počet podpier | 21, z toho 4 tlačné a 1 nosnotlačná |
dopravné lano | 34 mm |
priemer poháňacieho lanáča | 3600 mm |
výkon hlavného pohonu - rozjazdový | 201 kW |
výkon hlavného pohonu - trvalý | 164 kW |
GPS poloha - dolná stanica | 48.905165, 20.890789 |
GPS poloha - horná stanica | 48.888934, 20.893250 |
Podpera č. | Počet kladiek | Typ podpery | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | obe vetvy 8 | tlačná | |||
2 | obe vetvy 4 | nosná | |||
3 | obe vetvy | nosná | |||
4 | obe vetvy | nosná | |||
5 | obe vetvy 4 | nosná | |||
6 | obe vetvy | nosná | |||
7 | obe vetvy 6 | tlačná | |||
8 | obe vetvy 4 | nosná | |||
9 | obe vetvy 4 | nosná | |||
10 | obe vetvy 4 | tlačná | |||
11 | obe vetvy 4 | nosná | |||
12 | obe vetvy 4 | nosná | |||
13 | obe vetvy 6 | nosná | |||
14 | obe vetvy 4 | nosná | |||
15 | obe vetvy 4 | tlačná | |||
16 | obe vetvy 4 | nosná | |||
17 | obe vetvy 6 | nosná | |||
18 | obe vetvy 4 | nosná | |||
19 | obe vetvy 2 x 4 | nosnotlačná | |||
20 | obe vetvy 8 | nosná | |||
21 | obe vetvy 8 | nosná | |||
Priemerná vzdialenosť medzi podperami: 88,67 m |